Wolf Fang


SZKOŁA MISTRZÓW MIECZA MIRUMOTO
tłum. Tomasz Z. Majkowski

Szkoła ta kształci niezrównanych mistrzów techniki Niten, którzy tym różnią się od pozostałych adeptów techniki Mirumoto, że koncentrują się nie tyle na walce, co pojedynku. Są więc smoczym odpowiednikiem uczniów Akademii Kakita.

Korzyść: +1 Zręczności
Początkowy honor: 3, plus 0 punktów

Umiejętności: Obrona, Iaijutsu, Kenjutsu, Łucznictwo, Medytacja, Miecznik, dowolna umiejętność Godna lub Bugei

Techniki:
Ranga 1: Dwa nieba
Wszystkie ścieżki są jedną ścieżką.” – „Niten” Mirumoto
Mistrz Miecza może używać swojego Kenjutsu zamiast Iaijutsu. Ponadto, PT trafienia go zwiększa się o wartość jego Kręgu Ognia razy dwa.
Ranga 2: Cios wpół uderzenia
Zwycięstwo przemija między uderzeniami serca.” – „Niten” Mirumoto
Biorąc udział w pojedynku Mistrz Miecza może wydać Punkt Pustki za każdym razem, gdy wybiera Koncentrację, by o 1 zmniejszyć maksymalną ilość Koncentracji, które zadeklarować może przeciwnik.
Ranga 3: Pozwól się minąć
Gdy przeciwnik rzuci się na ciebie z wielką siłą i pośpiechem, pozwól mu się minąć.” – „Niten” Mirumoto
Gdy przeciwnik atakuje Mistrza Miecza i chyba, ten może natychmiast wydać Punkt Pustki, by zaatakować go dodatkowym atakiem. Manewr ten wykonać można nawet podczas Pełnej Obrony.
Ranga 4: Ostrze rzeki
Uderzaj tak, jak płynie rzeka – niech twój cios nie ma początku ani końca.” – „Niten” Mirumoto
Osiągnąwszy tę Rangę, Mistrz Miecza może wykonać dwa ataki na Rundę.
Ranga 5: Prawa jest w zabijaniu
Największym pokazem umiejętności Mistrza Miecza jest pokaz ostateczny.” – „Niten” Mirumoto
Mistrz Miecza może wydawać teraz Punkt Pustki na początku rundy walki lub pojedynku, by do końca rundy lub pojedynku uniemożliwić wszystkim przeciwnikom znajdującym się w promieniu trzech metrów od niego wydawanie Pustki w jakimkolwiek celu. Sam Mistrz Miecza może normalnie korzystać z Pustki (jeśli walczy ze sobą dwóch Mistrzów Miecza, uważa się, że użyli tej zdolności jednocześnie).