Wolf Fang


NAMIESTNICY SHINJO
Scott Gearin, tłum. Piotr Kapis
z "Imperial Herald" #10

Szkoła Namiestników Shinjo:

Korzyść: +1 do Siły woli

Początkowy honor: 2, plus 5 punktów

Umiejętności: Heraldyka, Jazda Konna, Kenjutsu, Polowanie, Prawo, Śledztwo, dowolna umiejętność Bugei

Wyposażenie: (wszystkie reczy dobrej jakości), Katana, Wakizashi, Jitte, Lekka Zbroja, 3 Kimona, Zestaw Podróżny, Wierzchowiec, 6 Koku

Techniki:

Ranga 1: Goniąc Wiatr
Słuszność sprawy motywuje namiestnika do działania. Gdy stawia czoła przeciwnikowi (w walce albo pojedynku), którego Honor jest niższy niż 2, namiestnik może zatrzymać dodatkową kostkę do rzutów na atak i obrażenia.
Ranga 2: Ścieżka Łowcy
Po osiągnięciu drugiej rangi namiestnik uczy się metod odnajdywania wszystkich śladów, jakie zostawia za sobą poszukiwany. Tworzą one ścieżkę wiodącą od łowcy wprost do jego ofiary. Namiestnik zatrzymuje wszystkie kostki, którymi rzuca podczas testów Polowania i Śledztwa.
Ranga 3: Jedź Aż Do Świtu
Namiestnik uczy się jak znosić niewygody związane z jego pracą. Oddanie sprawiedliwości pomaga mu przetrwać ciężkie czasy. Może on działać normalnie przy minimalnej ilości snu (trzy godziny dziennie) przez tyle tygodni, ile wynosi połowa jego kręgu Ziemi. Gdy czas próby się skończy, namiestnik będzie potrzebował dodatkowych trzech godzin snu każdej nocy przez tyle dni, ile tygodni używał tej zdolności.
Ranga 4: Szybka Sprawiedliwość
Na tej randze Shinjo uczy się uderzać dwa razy na rundę: Raz za siebie i raz za Cesarza, któremu służy.
Ranga 5: Błogosławieństwo Ki-Rin
Powiada się że prawdziwą formą pani Shinjo była Ki-Rin. Jej duch nadal chroni tych, którzy oddali swe życia w służbie sprawiedliwości. Każda istota z Honorem 0, 4 albo 5 waha się, atakując namiestnika i musi odrzucić najwyższą kostkę zarówno z rzutów na atak, jak i obrażenia.





L5K PO
POLSKU: