SZKOŁA MOTO BIALI STRAŻNICY
Lech Psztyk

Korzyść (rodzina): +1 Pustka

Korzyść (szkoła): +1 Zręczność

Początkowy Honor: 2, plus 5 punktów

Umiejętności: Łucznictwo, Polowanie, Jazda konna, Kenjutsu, Obrona, Medytacja, Wysportowanie

Techniki:



Ranga 1: MOTO UMIERA, ALE SIĘ NIE UGINA
Moto uczy się, jak zlać wszystkie swe emocje i pragnienia w jedną myśl i nie ugiąć się - dlatego dodaje swój Honor do ran oraz ignoruje zasadę obalony, zamieniając ten poziom ran na -5 kostek.
Ponadto, dzięki nieustannym ćwiczeniom woli i dążeniu do przekroczenia ludzkich granic w odporności na ból, zmęczenie, oraz rany, gdy Biały Strażnik osiąga trzecią rangę, poza uzyskaniem nowej techniki zaczyna również udoskonalać tę -od trzeciej rangi Moto zmniejsza liczbę ujemnych kości za otrzymane rany o ilość, równą jego Randze -2.

Ranga 2 JEDEN CIOS, WIELE ŚMIERCI
Moto dążą, i osiągają nadludzką efektywność w walce pieszej (ich zadanie na polu bitwy polega na dezorganizacji wrogich oddziałów od środka). Uczeń tej szkoły może zadeklarować zamaszyste cięcie, wymierzone w wielu wrogów na raz. PT takiego ciosu wzrasta o 5 za każdą kolejną osobę, którą Moto chce trafić. W wypadku trafienia, wykonuje się tylko jeden rzut na obrażenia - od ich wysokości Moto odejmuje tyle, ile potrzebował na zabicie pierwszego przeciwnika, resztę zaś rozdziela pomiędzy pozostałych. W przypadku, gdy ilość ran nie wystarcza do zabicia pierwszego przeciwnika, otrzymuje on wszystkie zadane obrażenia.

Ranga 3 UDERZAĆ Z WIATREM
Podstawowa zasada walki z wieloma przeciwnikami mówi "musisz wytrącić z równowagi wszystkich, musisz być szybszy niż oni wszyscy razem wzięci, i nie wolno ci przestać, aż oni wszyscy nie legną u twych stóp".
Moto uczy się atakować zupełnie instynktownie, bez udziału myśli - prawdziwy adept tej techniki potrafi pokonać nawet pięciu przeciwników w przeciągu sekund.
Deklarując Pełny Atak, Moto testuje swój refleks na PT 15 - każde kolejne podbicie daje mu dodatkowy atak, (do maksymalnej ilości, równej Randze). Dla każdego ataku ustala się odrębną inicjatywę.

Ranga 4 ZMIERZYĆ SIĘ Z WŁASNĄ CIEMNOŚCIĄ
Wydając Punkt Pustki, bushi może wyczuć wszystkie stwory z Krain Cienia w obszarze 10 mil na jego Rangę. Wykonując prosty test Intuicji na PT 15 jest w stanie powiedzieć skąd i dokąd zmierzają, ile ich jest, z jakich ras pochodzą i co zamierzają. Wydając dodatkowy Punkt Pustki może wywołać w tych stworach nieopanowaną nienawiść do własnej osoby (stwory testują siłę woli na PT 20, aby się jej oprzeć).
W tej sytuacji wszystkie stwory w promieniu 50 mil ruszą na Moto, wyczuwając jego obecność z 20 mil i zawsze znając ogólny kierunek, w którym się znajduje.

Ranga 5 MÓJ DUCH BĘDZIE WALCZYŁ DALEJ
Moto osiągnął pełnię zrozumienia własnej drogi, zaakceptował swe przeznaczenie i właśnie to ostatecznie dopełnia jego potęgę.
Bushi osiągnął niemal pełną kontrolę nad własnym ciałem, absolutnie kontroluje odczuwanie bólu i może podejmować się najbardziej wyczerpujących zadań zachowując przytomność i koncentrację dokładnie tak długo jak potrzeba. Ignoruje zasady nieprzytomny i martwy na liczbę minut równą Pustce, po upływie tego czasu może testować Siłę Woli na PT 40 (tylko raz), aby podwoić ten czas.
W tym czasie ignoruje wszelkie minusy do testów, wynikające z poziomu Ran, ale nie z powodu brakujących kończyn.
W ostatniej rundzie zamiast walczyć może wykonać test Siły Woli na PT, 25 by dokonać bardzo gwałtownego samozapłonu (w chwili gdy duch opuści ciało) Płomień zadziała jak kula ognia, zadając 3 kostki obrażeń istotom stojącym na ciele, 2 kostki do 3 metrów od ciała, oraz 1 kostkę od 3 do 6 metrów od ciała.





TORI
prezentuje